תוכן עניינים

הנמכת תקרת גבס למזגן מיני מרכזי

 

הנמכת תקרת גבס מהווה את אחד מהפתרונות הכי נפוצים ונדרשים בעת התקנת מזגן מיני מרכזי. רגע לפני שאתם מזמינים את איש המיזוג ואת איש הגבס, ריכזנו עבורכם כמה דגשים שחשוב להכיר בנושא הזה של התקנת מזגן וכן הנמכת תקרת גבס – המשיכו לקרוא.

כלל בסיס בהתקנת מיזוג אוויר והנמכת גבס

ראשית, לפני שמתחילים להסביר יותר לעומר על הנושא של הנמכת תקרת גבס למזגן מיני מרכזי, חשוב לציין את כלל הבסיס. כלל האצבע הבסיסי גורס כי התקנת המזגן מחייבת יצירת מרווח בין התקרה לבין גוף המזגן. זאת, על מנת לאפשר זרימה תקינה של אוויר וכן של החיווט החשמלי. בתוך כך, התקנת מזגן מיני מרכזי כולל גבס מאפשרת את יצירת המרווח הזה בצורה אסתטית, וככה שהעבודה יחסית קלה לביצוע. עם זאת, למרות שהעבודה נחשבת יחסית קלה להוצאה לפועל, עדיין חשוב להסתייע באנשי המקצוע הנכונים, הן מתקיני קירות גבס והן מתקיני מזגנים מקצועיים.

יתרונות של הנמכת תקרת גבס למזגן

בין אם אתם מעוניינים להתקין מזגן מיני מרכזי מסוג כזה או אחר, ישנם כמה יתרונות מובהקים בפעולה של הנמכת תקרת גבס למזגן מיני מרכזי. בין היתרונות השונים תוכלו למצוא את הבאים לפניכם:

  • הסתרת צנרת וחיווט חשמלי: הנמכת התקרה מאפשרת הסתרה של כל רכיבי המזגן שאינם אסתטיים, כמו צנרת, תעלות וחיווט חשמלי, ככה שההתקנה תהיה האסתטית ביותר שניתן להשיג בתמורה לכספכם.
  • שיפור אקוסטיקה: לוחות גבס תורמים לשיפור האקוסטיקה בחדר על ידי ספיגת רעשים, ככה שהפעולה של מנוע המזגן בדרך כלל תהיה שקטה יותר בתוך הבית.
  • אפשרויות תאורה: ניתן לשלב תאורה נסתרת בתקרת הגבס, וליצור אפקט תאורה ייחודי ועוצר נשימה, מה שיהפוך את המזגן לאלמנט דקורטיבי לכל דבר.
  • עיצוב: ניתן לעצב את תקרת הגבס בצורות שונות, להתאים אותה לעיצוב החדר ולשדרג את המראה הכללי של הבית, מה שבתורו יכול ממש להעלות את השווי של הנכס.

 

חסרונות של הנמכת תקרת גבס למזגן

יחד עם היתרונות לעיל, אומר אהרון ליפנר שישנם גם 2 חסרונות שכדאי לקחת בחשבון בעת הנמכת תקרת גבס למזגן מיני מרכזי:

  • הקטנת גובה החדר: הנמכת התקרה גורעת מגובה החדר, מה שעלול להוות בעיה בחדרים שהם נמוכים מלכתחילה.
  • עלויות: התקנת תקרת גבס כרוכה בעלויות נוספות, הן עבור החומרים והן עבור עבודת ההתקנה. כמו כן, חלק מהמתקינים המנוסים יותר יגבו מחירים יותר גבוהים על השירות שלהם.

לסיכום, הנמכת תקרת גבס למזגן מיני מרכזי אינה מהווה עבודה מסובכת מדי או יקרה מאוד, אבל עדיין חשוב להסתייע באנשי המקצוע הנכונים. זו הסיבה לכך שכל כך חשוב לערוך השוואת מחירים בין קבלני גבס וכן השוואת מחירים בין מתקיני מזגנים מורשים. כל עוד תעשו זאת ותבצעו את סקר השוק הנדרש לכך, תוכלו לקבל שירות מדויק במחיר נכון.

קרדיט ל freepik

טופס צור קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם במירבי

למה כדאי לעבוד עם גבס ב-2024?

למה כדאי לעבוד עם גבס ב-2024?   בשני העשורים האחרונים אנו רואים יותר אנשים שעושים שימוש בגבס לעבודות מגוונות בבית. חומר הגלם הלבן מגיע עם

קרא עוד »