קירות גבס הם מאפיין נפוץ בבתים ובבניינים ישנים. למרות שהם עשויים להיות נעימים מבחינה אסתטית, הם יכולים להוות מקור לחוסר יעילות אנרגטית ואי נוחות בגלל חוסר הבידוד שלהם. בידוד קירות גבס הוא פתרון שיכול לשפר את הנוחות והיעילות האנרגטית של החלל. במאמר זה נבדוק מהו בידוד קירות גבס, יתרונותיו וכיצד ניתן להתקין אותו.

 

מהו בידוד קירות גבס?

 

בידוד קירות גבס הוא תהליך של הוספת בידוד לקירות הפנימיים או החיצוניים של בניין שיש לו קירות גבס. את חומר הבידוד מניחים בתוך חלל הקיר בין הניגודים לטיח. הסוגים הנפוצים ביותר של חומרי בידוד המשמשים למטרה זו הם מחבטות פיברגלס, תאית מנופחת או בידוד קצף בהתזה.

 

היתרונות של בידוד קירות גבס

 

ישנם יתרונות רבים להוספת בידוד לקירות גבס, הכוללים:

 

 

 

 

 

התקנת בידוד קיר גבס

 

תהליך ההתקנה של בידוד קירות גבס יכול להשתנות בהתאם לסוג חומר הבידוד בו נעשה שימוש והאם הקירות מבודדים מבפנים או מבחוץ. להלן השלבים הכלליים המעורבים בתהליך:

 

 

 

 

 

 

סיכום על בידוד קירות גבס

 

בידוד קירות גבס הוא פתרון שיכול לשפר את היעילות האנרגטית והנוחות של מבנים עם קירות גבס. על ידי הפחתת איבוד חום ורווח, שיפור איכות האוויר והפחתת העברת הרעש, בידוד קירות גבס יכול לספק מגוון יתרונות. בעוד שעלות ההתקנה עשויה להיות גורם שיש לקחת בחשבון, החיסכון לטווח ארוך בחשבונות האנרגיה ורמות הנוחות המוגברות יכולים להפוך את בידוד קירות הגבס להשקעה משתלמת. אם אתם שוקלים בידוד קירות גבס לבית או לבניין שלכם, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע כדי לקבוע מהו חומר הבידוד ושיטת ההתקנה הטובה ביותר לצרכים הספציפיים שלכם.

צריכים עבודות גבס או קבלן גבס? פנו אלינו עכשיו!