תוכן עניינים

מהו המחיר של בניית קיר גבס?

כאשר עולה השאלה: מהו מחיר בניית קיר גבס? התשובה תשתנה בין הקבלנים השונים, בהתאם לסוג הגבס, איכות העבודה והגימור הסופי ועוד. כמו כן, תמיד יש לקחת בחשבון את העלויות הנוספות הנלוות לעבודה – המשיכו לקרוא.

רגע לפני הכל, מהן העלויות הנלוות?

מעוניינים לבנות קיר גבס במטבח? להקים קיר גבס במקלחת אשר יפריד בין האמבטיה לשירותים? כך או כך, אתם צריכים לקחת בחשבון כי ישנן עלויות נלוות שכמעט תמיד מתווספות לעבודת הגבס. לצורך העניין, קיר גבס, גם אם הוא מסוג "כחול" ומתאים לאטימות מפני מים, בד"כ יצריך יישום של קרמיקה. אגב, במיוחד אם מדובר על קיר גבס במקלחת. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי קירות גבס מצריכים בידוד, כאשר כל סוג בידוד מתומחר אחרת. אלו הן רק 2 דוגמאות לעלויות נלוות אשר עשויות להתווסף להקמת הקיר, ככה שחשוב לקבל מראש הצעת מחיר שקופה הכוללת את כל העבודות הנוספות מלבד בניית הקיר.

קרדיט ל JESHOOTS.com באתר PEXELS

בהתאם למה המחיר משתנה?

רגע לפני שנריב על הפקטורים אשר משליכים על מחיר בניית קיר גבס, נציין כי באינטרנט תוכלו למצוא מחירון בניית קירות גבס במגוון אתרים שונים. לאחר בדיקת מחירון בניית קירות גבס, תוכלו גם לערוך השוואת מחירים בין קבלני גבס ולקבל הצעה קונקרטית. לאחר שהסרנו זאת מהדרך, נציין כי מחיר בניית קיר גבס משתנה בהתאם למספר גורמים, ביניהם:

  • גודל הקיר: ככל שהקיר גדול יותר, כך המחיר באופן טבעי יהיה גבוה יותר.
  • סוג הקיר: קיר גבס רגיל יעלה פחות מקיר גבס דקורטיבי, קיר גבס עם בידוד תרמי או בידוד אקוסטי מיוחד.
  • מורכבות העבודה: קיר גבס פשוט יעלה פחות מקיר גבס עם נישות, תאורה או אלמנטים מיוחדים אחרים של דקורציה.
  • מיקום העבודה: עבודות באזורים מרוחקים או קשים לגישה יהיו יקרות יותר, ובאופן טבעי ישנם אזורים שבהם התחרותיות בין הקבלנים גבוהה יותר, כמו למשל במרכז הארץ.
  • ניסיון ומוניטין: קבלנים מנוסים ומוכרים יגבו בדרך כלל יותר, במיוחד אם יש להם תיקי עבודות נרחבים הכוללים בתוכם עבודות גבס רבות ושונות.

ככלל אצבע, עליכם לצפות לשלם בין כ-300 – 400 ₪ למ"ר של קיר גבס. לחילופין, מחיר גלובלי בדרך כלל יעמוד על כ-2,000 – 3,500 ₪ בממוצע.

לסיכום, מה חשוב לדעת על מציאת הקבלן הנכון?

בעוד שניתן לבנות קיר גבס דקורטיבי, קיר גבס עם בידוד, קירות גבס עם נישות מעוצבות ועוד, חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה קבלנים שונים. כמו כן, אם אתם מעוניינים לחסוך כסף, בצעו את עבודות ההכנה (כמו פינוי החדר) בעצמכם. כל עוד תקפידו גם לערוך השוואת מחירים בין קבלני גבס בצמוד לכך, תוכלו למצוא קבלנים מומלצים במחירים מומלצים אפילו יותר. זה הכל עניין של סקר שוק נכון, מה שבימינו עושים באינטרנט בכמה דקות בודדות בלבד.

טופס צור קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם במירבי

למה כדאי לעבוד עם גבס ב-2024?

למה כדאי לעבוד עם גבס ב-2024?   בשני העשורים האחרונים אנו רואים יותר אנשים שעושים שימוש בגבס לעבודות מגוונות בבית. חומר הגלם הלבן מגיע עם

קרא עוד »