תוכן עניינים

בין אם יש לכם בית מעץ ובית אם יש לכם בית מבטון, כאשר אתם עושים שיפוץ לבית פרטי – אין ספק שכדאי לשקול שימוש בגבס. אז איך עיצובים בגבס יאפשרו לכם לשפץ את הבית כהלכה, אילו אלמנטים ישדרגו לכם את הבית בקלות וכיצד תעשו זאת ממש כמו מעצבי הפנים המקצוענים? כל הטיפים שאתם חייבים להכיר בכתבה הבאה.

עצבו את התקרה וצרו מסגרת לתאורה 

בכדי ליצור אווירה ייחודית בבית הפרטי שלכם, מומלץ להשתמש בגבס לעיצוב התקרה וליצירת מסגרת לתאורה. ניתן ליצור גבהים שונים בתקרה או ליצור מסגרת לנברשת בכדי ליצור אשליה אור שיוצא מן התקרה. שימו לב רק שיש לכם מספיק גובה בבית הפרטי שלכם לפני שאתם מחליטים על כל שינוי.  כמו כן בדקו איזה חברה יכולה לבצע לכם את העבודה כהלכה והעדיפו לבחור בחברה שזוהי התמחותה.

הפרידו בין החללים וצרו חדרים חדשים

במידה ויש לכם סלון ענקי או חללים גדולים בבית הפרטי שלכם, אין שום סיבה שלא תיהנו מחדרים נוספים בקלות ופשטות. צרו קירות חדשים מגבס וחלקו מחדש את הבית שלכם באופן דקורטיבי אשר יחמיא לחלל העומד לרשותכם. ניתן גם לשבור את הקירות הקיימים בכדי לעשות זאת. כמובן שלשם כך תצטרכו להיעזר בבעלי מקצוע ולכן אנו ממליצים על שיפוץ בית פרטי ע"י מקצוענים בתחום השיפוצים בכלל והגבס בפרט.

צרו חללי אחסון מגבס בקירות הבית שלכם

הגבס מהווה חומר שניתן כמעט לפיסול ולכן בשיפוץ הקרוב, השתמשו באלמנט זה בשביל לפסל את קירות הבית שלכם וליצור חללי אחסון. כך תוכלו להימנע מעומס של ריהוט וליהנות מאזורים נוספים שבהם תוכלו להציב אקססוריז ממש בתוך הקיר של הבית שלכם. אגב, ניתן גם לשתול נורות בחללים אלו אולם צריך לעשות זאת עם חשמלאי מוסמך בכדי ליהנות מעבודה בטוחה ומלוק שנשאר לאורך זמן.

השתמשו בקרניזים במגוון אזורים

קרינזים נחשבים לאחד מהאלמנטים העיצוביים היותר אהובים שניתן להשיג בעזרת גבס ולא לחינם. מדובר בתוספת עיצובית לכל דבר ועניין אשר משדרגת בקלות את המראה של כל בית ואינה דורשת השעה רבה מצידכם. הקרניזים ממזגים את התקרה לקירות הגבס באופן שמרשים כבר מהשנייה הראשונה וגם בהם ניתן להוסיף אביזרי תאורה להשלמת המראה הכללי. שימו לב שאפשר אף לצבוע את הקרניזים בצבעים שמנוגדים לצבעי הקיר והתקרה להשגת טוויסט עיצובי מרשים למדי.

מזנונים מגבס שמשתלבים ברקע

אם בעבר היינו משפצים את הדירה הפרטית בגבס ומשתמשים בו כחומר דמוי בטון, היום אנו מבינים שהוא יכול להחליף אף חלק מהרהיטים שבבית. הדגמנו זאת בעזרת הגומחות בקיר שמשמשות כאביזרי אחסון לכל דבר אולם כדאי לדעת שאף את מזנון הטלוויזיה המסורתי שבסלון ניתן ליצור בעזרת גבס. היתרון העיצובי של כך טמון גם בחיסכון במקום, בחיסכון בהוצאות וביצירת לוק מונוליטי אשר מתבסס על חומר גלם אחד.

 

צריכים עבודות גבס או קבלן גבס? פנו אלינו עכשיו!

טופס צור קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם במירבי

למה כדאי לעבוד עם גבס ב-2024?

למה כדאי לעבוד עם גבס ב-2024?   בשני העשורים האחרונים אנו רואים יותר אנשים שעושים שימוש בגבס לעבודות מגוונות בבית. חומר הגלם הלבן מגיע עם

קרא עוד »