תוכן עניינים

האם אפשר להתקין טלוויזיה על קיר גבס?

אם אתם שואלים האם אפשר להתקין טלוויזיה על קיר גבס, התשובה היא שאכן ניתן לעשות זאת, אבל יש צורך להשתמש בזרוע הנכונה או במתקן הנכון לתלייתה. רגע לפני שתזמינו את איש המקצוע לתליית המכשיר, ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים בנושא – המשיכו לקרוא.

קודם כל, מי איש המקצוע שמתקין טלוויזיה?

בראש ובראשונה, חשוב לדעת במי אתם אמורים להיעזר. באופן כללי, ישנם כל מיני אנשי מקצוע אשר תולים טלוויזיות בכל מיני שיטות שונות, חלקן פשוטות כמו למשל באמצעות זרוע, וחלקן מורכבות כמו למשל תליית טלוויזיה מהתקרה. כך או כך, אנשי המקצוע שתוכלו להיעזר בהם יהיו בדרך כלל הנדימנים. התקנת טלוויזיה ע"י מתקין  או בעזרת הנדימן, בדרך כלל לוקחת שעה בודדת, לא יותר מזה. מבחינת עלויות, יהיה מדובר לרוב במחירים מאוד ידידותיים, כ-150 – 250 ₪ בממוצע. זאת, בהנחה שההתקנה היא פשוטה ואינה מצריכה מורכבות מסוימת.

קרדיט ל cottonbro studio באתר PEXELS

כמה טיפים לתליית טלוויזיה על קיר גבס

מכיוון שתלייה לא נכונה של טלוויזיה יכולה לגרום לנזק במכשיר עצמו וגם בקיר, חשוב לדעת כיצד לגשת לעבודה הזאת ועל מה לשים את הדגש. לכן, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם בהתקנת המכשיר, שימו לב לאילו הבאים לפניכם:

  • מתקן ייעודי: השתמשו תמיד במתקן תלייה ייעודי לקירות גבס, כי מתקנים אלה מתוכננים במיוחד להחזיק משקל על קירות גבס חלשים יחסית. באופן הזה, הקיר לא יקרוס והמכשיר לא ייפול.
  • דיבלים מתאימים: ישנם דיבלים מיוחדים לקירות גבס, מכיוון שדיבלים אשר מיועדים לבטון פשוט לא יצליחו להחזיק את הטלוויזיה.
  • בחירת מיקום נכון על גבי הקיר: באופן כללי, מומלץ להתקין את הטלוויזיה על ניצב. ניצבים הם קורות עץ או מתכת בתוך קיר הגבס, והם חזקים יותר מהגבס עצמו, לכן הם מסוגלים לשאת במשקל של המכשיר.
  • השתמשו במפלס: ודא שהטלוויזיה תלויה בצורה ישרה, וזאת תעשו באמצעות מכשיר אשר נקרא "פלס".

זכרו, מדובר בכל זאת בקיר גבס. לכן, גם אם אתם מקפידים על כל הטיפים לעיל, אל תתלו טלוויזיה כבדה מדי. ודאו שהקיר יכול לשאת את משקל הטלוויזיה, כי אחרת היא פשוט תקרוס עם הזמן (או אפילו מיידית).

לסיכום, כמה מילים על איש המקצוע לעבודה

כאמור, לעבודה של תליית טלוויזיה בדרך כלל נדרש הנדימן. עם זאת, חשוב לציין כי הנדימנים הם אינם אנשי מקצוע מורשים ברוב המקרים. כל אחד מהם מחזיק בכישורים ויכולות אחרות, ככה שחשוב לבחור מישהו עם ניסיון ספציפי בתליית מכשירי טלוויזיה. בסיכומו של דבר, ניתן להתקין טלוויזיה על קיר גבס בצורה בטוחה ויציבה, אך חשוב לעשות זאת בצורה נכונה, מה שאומר שצריך לבחור הנדימן מתאים לסוג העבודה הזאת. המלצתנו היא להתייעץ עם מתקין טלוויזיות, שיוכל לבחור את המתקן והדיבלים המתאימים ולבצע את ההתקנה בצורה מקצועית.

טופס צור קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם במירבי

למה כדאי לעבוד עם גבס ב-2024?

למה כדאי לעבוד עם גבס ב-2024?   בשני העשורים האחרונים אנו רואים יותר אנשים שעושים שימוש בגבס לעבודות מגוונות בבית. חומר הגלם הלבן מגיע עם

קרא עוד »