תוכן עניינים

קיר גבס, הידוע גם כלוח גבס או לוח קיר, הוא חומר בנייה בשימוש נרחב ליצירת קירות ותקרות פנימיים. הוא עשוי מטיח גבס עטוף בשתי שכבות של שטיח נייר או פיברגלס. בכל הנוגע למחיר קיר גבס, מספר גורמים נכנסים לתמונה, ביניהם גודל, עובי, איכות ומיקומו של הספק.

 

מה משפיע על מחיר קיר גבס

 

גודל ועובי

 

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר המשפיעים על מחירון עבודות גבס הוא גודלו ועוביו. קיר גבס מגיע בגדלים שונים, אך הגודל הנפוץ ביותר הוא 4 רגל על 8 רגל. גדלים אחרים כוללים 4 רגל על 12 רגל, 4 רגל על 16 רגל ו-4 רגל על 24 רגל. עובי קיר גבס נע בין 1/4 אינץ' ל-5/8 אינץ', כאשר העובי הנפוץ ביותר הוא 1/2 אינץ'.

 

קיר גבס עבה יותר עמיד ועמיד בפני נזקים, אך הוא גם יקר יותר מקיר גבס דק יותר. קיר גבס עבה יותר משמש בדרך כלל לאזורים הזקוקים לתמיכה נוספת, כגון תקרות או קירות שיכילו חפצים כבדים.

 

איכות

 

איכות קיר הגבס משפיעה גם על המחיר שלו. קיר גבס איכותי עשוי בליבת גבס צפופה יותר, מה שהופך אותו לחזק ועמיד יותר בפני נזקים. יש לו גם עמידות גבוהה יותר ללחות, עובש וטחב. קיר גבס באיכות נמוכה, לעומת זאת, עשוי עם ליבת גבס פחות צפופה, מה שהופך אותו לחלש יותר ורגיש יותר לנזק.

 

מיקום הספק

 

גורם נוסף שמשפיע על מחיר קיר גבס הוא מיקום הספק. אם הספק ממוקם הרחק מאתר הבנייה שלכם, עלויות ההובלה עשויות להיות גבוהות, מה שעלול לייקר את העלות הכוללת של המוצר. לכן, חיוני למצוא ספק שנמצא בסמוך לאתר הבנייה שלך כדי למזער את עלויות ההובלה.

 

מה המחיר של קיר גבס

 

המחיר של קיר גבס משתנה בהתאם לגורמים שהוזכרו לעיל. בממוצע, המחיר של יריעת קיר גבס סטנדרטית בגודל 4 רגל על 8 רגל בעובי 1/2 אינץ' נע בין $7 ל-$12 לגיליון. יריעות עבות יותר או יריעות באיכות גבוהה יכולים לעלות יותר מ-$20 לגיליון.

 

מה מחיר התקנה של קיר גבס ?

 

זה גם חיוני לקחת בחשבון את עלות ההתקנה בעת רכישת קיר גבס. עלות ההתקנה תהיה תלויה בגודל השטח שצריך לכסות, במורכבות ההתקנה ובתעריף השעתי של הקבלן. בממוצע, עלות ההתקנה נעה בין $1 ל$2 למטר מרובע.

 

סיכום: קיר גבס הוא חומר בנייה פופולרי המשמש ליצירת קירות ותקרות פנים. מחיר קיר גבס תלוי במספר גורמים, ביניהם גודל, עובי, איכות ומיקום הספק. חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הללו לפני רכישת קיר גבס כדי להבטיח שתקבל את התמורה הטובה ביותר לכספך. בכך תוכלו להבטיח שפרויקט הבנייה שלכם יסתיים בזמן ובמסגרת התקציב.

טופס צור קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם במירבי

למה כדאי לעבוד עם גבס ב-2024?

למה כדאי לעבוד עם גבס ב-2024?   בשני העשורים האחרונים אנו רואים יותר אנשים שעושים שימוש בגבס לעבודות מגוונות בבית. חומר הגלם הלבן מגיע עם

קרא עוד »

עיצוב הבית בעזרת גבס

עיצוב הבית בעזרת גבס   גבס הפך בשנים האחרונות לחומר פופולרי ביותר בעיצוב פנים, וזאת בשל יתרונותיו הרבים: הוא קל משקל, קל לעיבוד, מגוון מבחינת

קרא עוד »

האם ניתן לקדוח בקיר גבס?

האם ניתן לקדוח בקיר גבס   קירות גבס נפוצים בבנייה המודרנית, ומקנים פתרון קל ומהיר ליצירת חציצה בין חדרים שונים ללא כל צורך בפרויקט שיפוץ

קרא עוד »

הסתרת צנרת מים עם גבס

הסתרת צנרת מים עם גבס   אסתטיקה היא מזמן איננה מילה גסה וכל בעל ובעלת בית היו חפצים בחלל פנימי סדור ובעל מקרה נקי ויפה.

קרא עוד »