מחירון עבודות גבס

מחירון עבודות גבס והעלויות האפשריות של העבודה

כאמור, עבודות גבס עשויות להוות תחליף הולם לשיפוצים. זאת מאחר והן מאפשרות לשנות את המבנה של החללים הפנימיים בבית ללא צורך בשבירת קירות ובניית קירות חדשים. להלן נביא לכם הקוראים מחירון עבודות גבס. עם זאת, חשוב לציין שבכל בית ובכל חלל פנימי עשויים להיות תנאים ספציפיים שיכולים לתרום להבדלים מסוימים במחיר.

 

  • הנמכת תקרות גבס: בשורות לעיל הזכרנו את הנמכת התקרה בסלון ובחללים נוספים בבית. מחירי הנמכת תקרה עשויים לנוע בטווח שבין 250 ₪ – 350 ₪ למטר. זאת בהתאם למטרת העבודה ולמידת המורכבות שלה.

 

  • בניית מדף גבס: מדפי גבס יכולים בהחלט להחליף את הספריות בחדרים מסוימים ואת המזנונים. המחירים לבניית מדף נעים בטווח שבין 200 ₪ – 300 ₪ למטר אורך. גם כאן יכולים להיות מצבים שונים ובלתי שגרתיים, שיכולים להשפיע על המחיר.

 

  • בניית קרניז גבס: הקרניז הוא אמצעי עיצובי, ללא כל מטרה מעבר לשיפור המראה והאווירה בחלל המעוצב. המחיר של בניית קרניז יכול לנוע בטווח שבין 200 ₪ לבין 300 ₪ לקרניז.

 

  • בניית מזנון גבס: בניית מזנון היא מלאכה שדורשת שילוב בין מיומנות, תכנון נכון וביצוע מקצועי. המחיר לבניית מזנון גבס נעים בטווח שבין 2,000 ₪ לבין 3,000 ₪ למטר מרובע. התוצאה הסופית מותאמת באופן ספציפי לחלל הפנימי, כמו גם לצרכים ולהעדפות של הדיירים.

 

  • בניית נישה לטלוויזיה: בשורות לעיל הוזכרה העובדה שבנייה בגבס יכולי, ואכן מסתירה כל דבר שאיננו חיוני, כול החיווט והתעלות של הטלוויזיה, המזגנים ומכשירים אחרים בבית. המחיר של בניית הנישה לטלוויזיה עשוי לנוע בטווח שבין 2,500 ₪ לבין 3,500 ₪ לכל נישה. עם זאת, אם מדובר בטלוויזיות שהגודל שלהן מעל 55 אינץ', ייתכן שהמחיר יהיה גבוה יותר.

 

חשוב להדגיש שמדובר במחירים מומלצים, ואם יש בקשות מיוחדות, גם המחירים עשויים להשתנות בהתאם. אם יש לכן עניין בבדיקת מחירון עבודות גבס ובביצוע עבודות בנכס שלכם. זה המקום הנכון עבורכם. צרו קשר כעת ואנו נעמוד לרשותכם.

השאירו פרטים עכשיו

אחד החידושים היותר משמעותיים בתחום הבנייה ועיצוב הפנים בעידן המודרני, טמון בעובדה שנכון להיום אפשר לייצר מגוון רחב של עיצובים וקונסטרוקציות, שיכול לשנות מהקצה אל הקצה את המראה ואת האווירה בחלל הפנימי בבית או בעסק.

זאת, תוך השקעה מינימלית, הן האופן כללי והן ביחס להשקעה הצפויה, אם וכאשר מבצעים שינוי קרדינלי במבנה, שכרוך בין השאר בשבירת קירות ושינויים הנדסיים משמעותיים. השינויים כאמור אפשריים, באמצעות בנייה בגבס שהוא אחד החומרים המוכרים ביותר מצד אחד, ואשר הטכנולוגיות החדשות של העידן המודרני הפכו אותו להרבה יותר איכותי ונוח לשימוש ממה שהיה בעבר. תקרות גבס מיוחדות וקירות גבס מאפשרים לשנות את המראה ואת ההרגשה הכללית בעת השהייה בחלל המעוצב.

בנוסף, ניתן לבצע באמצעות עבודות גבס אחרות מגוון רחב של שינויים, שהם יותר אסתטיים מאשר מבניים. מה זה בעצם גבס ואיך הוא הפך למרכיב משמעותי בשיפוצים מצד אחד, ובעיצוב החלל הפנימי במבנה מצד שני? מהן בעצם תקרות גבס מיוחדות ומה המשמעות שלהן בהליך העיצוב? אילו סוגים של תקרות גבס קיימים ומה השימושים של כל אחד מהם? למה תקרות הגבס עדיפות לצורך העיצוב מבניית תקרה חדשה לנכס? מה חשב לדעת לפני שניגשים לתכנון ובנייה של תקרות גבס מיוחדות?

כדאי לקרוא – במאמר שלפניכם נסקור בהרחבה את נושא עבודות הגבס, בדגש על תקרות גבס והיתרונות שלהן.

מה התחדש במחירון של עבודות גבס

העידן המודרני הביא איתו מגוון רחב של שיפורים ושינויים, כמעט בכל תחומי החיים. אחד התחומים אשר בהם השינויים היו משמעותיים ביותר הוא התחום של עיצוב הפנים. מעבר לשינויים במגוון האמצעים והאופנים שבהם ניתן לבצע עיצוב פנים בהתאמה מיטבית לצרכים ולהעדפות, חלו גם שינויים משמעותיים במחירים ובהוצאות של מי שמעדיפים מעצב את הבית שלהם באמצעות שיטות העיצוב החדשניות. עם השיטות הללו ניתן למנות, בין השאר, מגוון רחב של עבודות גבס. מהם השינויים המשמעותיים בעולם העיצוב בשנים האחרונות? מהן עבודות גבס ואיך הן משפיעות על עיצוב הפנים? כיצד נקבעים עבור עבודות גבס מחירים ואיפה אפשר להתעדכן בהם? כדאי לקרוא – להלן כל התשובות.

מחירון עבודות גבס

איך מחירון של עבודות גבס משפיע על עולם עיצוב הפנים

כאמור לעיל, השימוש בעבודות גבס הפך בעשורים האחרונים לחלק אינטגרלי מהליך העיצוב של חלל הפנים בבתים פרטיים, דירות מגורים ועסקים קטנים, בינוניים וגדולים. להלן כמה סוגים של עבודות גבס בסלון שניתן להסתייע בהן לצרכי עיצוב פנים:

  • בניית מזנון גבס: המזנון באופן כללי הוא אחד האביזרים המשפיעים ביותר על המראה ועל ההרגשה בעת השהייה בחלל פנימי כל שהוא. השיפורים ביכולות הטכניות מאפשרים לבנות מזנוני גבס בהתאמה ייחודית למראה ולגודל של החלל המעוצב. כך, במקום להתאמץ ולרכוש מזנון, לשנע אותו ולהתאים אותו לאחר מכן, ההתאמה מתבצעת מראש והעיצוב של המזנון מתבצע בהתאם להעדפות של בעלי הנכס.
  • הנמכת תקרה: הנמכת תקרה היא אחת מעבודות הגבס הבולטות ביותר, אשר משנות בצורה משמעותית את המראה של החלל הפנימי. בתוספת תאורה מתאימה, ויחד עם הריהוט המתאים וצבעי רקע, התקרה המונמכת מהווה בסיב לשינוי משמעותי . בנוסף, הנמכת התקרה מאפשרת להסתיר את החיווט, התעלות ושאר אביזרים מעשיים, שבהעדר הנמכה הם חשופים, וגורעים מהאסתטיקה של החלל המעוצב. כשקובעים עבור עבודות גבס מחירים לוקחים בחשבון את המאמץ והחומרים המושקעים בהם.
  • קרניזים וקישוטי גבס אחרים: השיפורים הטכנולוגיים של העשורים האחרונים מאפשרים, נוסף על בניית מזנונים או הנמכת תקרות, לייצר גם אמצעים עיצוביים העומדים בפני עצמם. עם האמצעים הלל ניתן לכלול קרניזים ומרכיבים עיצוביים אחרים, בדרך להשגת המראה הרצוי.

כלל המרכיבים העיצוביים הבנויים מגבס, נבנים בדרך כלל אחרי ביצוע מדידות והערכות שונות, במפעל או במקום אחר. בתום הבנייה, החלקים מובאים אל החלל המעוצב ומורכבים במקום על ידי קבלני גבס מיומנים.

מה צריך לדעת על עבודות בגבס

ביצוע עבודות שיפוצים בבית או בעסק, כמו גם עיצוב החללים הפנימיים, מחייב תכנון מדוקדק מראש. הדבר החשוב ביותר, שחייב להיות מתוכנן לפרטי פרטים הוא התקציב שייועד, בסיכומו של עניין, לצרכי השיפוצים והעיצוב. תכנון נכון של התקציב צריך לקחת בחשבון את עלויות הרכישה של החומרים, עלויות העבודה וכן סכום נוסף שייועד למקרים של שינויים בלתי צפויים או עבודות בלתי צפויות, שעלולות להידרש בדרך להשגת התוצאה הסופית. אחד המרכיבים שעשויים להיות משמעותיים בעניין זה הוא ביצוע עבודות גבס. בשורות להלן נציג בפני הקורא את עבודות הגבס האפשריות. בנוסף נביא מחירון עבודות גבס כללי מאד, שיוכל לתת למי שמעוניין בכך מושג על העלויות הצפויות בדרך להשגת עיצוב הפנים המושלם לבית. אילו סוגים של עבודות גבס יכולים להיכלל במסגרת עיצוב הפנים בבית? מהם המחירים של מחירון עבודות גבס איך מחשבים אותם? להלן כל התשובות.

מה משפיע על המחירים של עבודות גבס

כשבאים לבחור את עבודות הגבס המתאימות לעיצוב הפנים במבנה, אחד הגורמים המשפיעים הל הבחירה הוא כמובן המחיר. להלן רשימה חלקית של מחירי עבודות גבס:

  • בניית קיר גבס: המחיר עבור בניית קיר גבס עשוי לנוע בטווח שבין 250 – 350 ₪ למטר. זאת בהתאם לרמת המורכבות של הבניה, סוג הקיר והאם יש לבצע בו התאמות מיוחדות.
  • הנמכת תקרות גבס: המחיר עבור הנמכת תקרות גבס מיוחדות יכול לנוע בטווח שבין 25 – 400 ₪ למטר. גם כאן, המחיר נקבע בדרך כלל בהתאם למידת המורכבות של הפרויקט ובהתאם לדרישות מיוחדות, אם ישנן, של בעלי הנכס.

ככלל, בעלי המקצוע קובעים עבור עבודות גבס מחירים מותאמים, אחרי שהם מבקרים בנכס ומעריכים בעצמם את מידת המורכבות ואת כמות החומר והעבודה שיש להשקיע בעיצוב. האם אתם מעוניינים לדעת עוד? חושבים לבצע עיצוב פנים באמצעות גבס? אתם במקום הנכון.. צרו קשר כעת והמומחים שלנו יסייעו לכם לבצור את הקונספט ולהפוך אותו למציאות היום יומית בבית או בעסק שלכם.

סוגים של עבודות גבס שנכללים במחיר

בשנים האחרונות, יותר ויותר דיירים בבתים פרטיים ודירות מגורים, בוחרים לעצבה את הבית באמצעות עבודות גבס מיוחדות. השילוש בין קלות ומהירות בביצוע, מגוון רחב של אפשרויות ומחירים נוחים מאד, הופך את עיצוב הבית באמצעות עבודות גבס לריאלי מאד.

מי שעובר לגור בשכירות בבית, עשוי לגלות אחרי הבחינה של מחירון עבודות גבס כי העבדות הללו מאפשרות לו להתאים את הבית בצורה המדויקת מאד לצרכים. זאת, בלא כל צורך בשיפוצים, ותוך יצירת האפשרות לסלק את עבודות הגבס בגמר השהייה.

  • עבודות גבס בסלון: עבודות גבס בסלון יכולות לכלול הנמכת תקרה, קרניזים וכן בניית מזנון או אח, והסתרת החיווט של הטלוויזיה ומכשירים חשמליים אחרים מאחורי הגבס.
  • עבודות גבס בחדר השינה: אם יש מקום בבית שבו הנוחות היא הדבר החשוב ביותר, הרי שמדובר בחדר השינה. הנמכת תקרה, בניית שידה מגבס או בניית ספרייה מגבס הן רק כמה מהאפשרויות שיכולות לסייע בהשגת המטרה הסופית.
  • עבודות גבס בחדר האמבטיה: עיצוב חדר האמבטיה הוא בהחלט אתגר. ואולם בשנים האחרונות הרבה מאד דיירים ובעלי נכבים מגלים כי מחירון עבודות גבס באמבטיה ובכלל מאפשר להם לייצר חוויית שהייה נפלאה ותוצאות נהדרות. כל מה שצריך הוא לבחור את העיצוב המתאים, ולצאת לדרך.

שאלות נפוצות על עבודות גבס מחירים

כנסו עכשיו לאתר למחירון המלא >>>

לפני שמדברים על השינויים בתחום של עיצוב הפנים, חשוב להבין תחילה במה מדובר. תחום עיצוב הפנים, בעולם בכלל ובישראל בפרט, הוא עצמו תחום חדש יחסית, שזכה להתפתחות ולעדנה רק במהלך העשורים האחרונים. עד אז כל מי שרכש בית חדש, דירת מגורים או אפילו עסק קטן, נדרש לעצב את המקום באופן עצמאי. זאת, תוך שימוש במגוון האמצעים שהיו נהוגים עד אז. חלק מבעלי הנכסים העסיקו אנשי מקצוע בתחומים מקבלים או משיקים, לרוב, היה מדובר באדריכלים שעשו סוג של הסבה לעיצוב פנים. ואולם עם השנים חלו התפתחויות משמעותיות בתחום, בדגש על הגדלת מגוון האפשרויות ועשיית שימוש בבנייה בגבס לשם השגת המראה והאווירה הנדרשים בחל הפנימי בנכס.

 

בניית גבס
עבודות גבס תקרה
עבודות גבס בסלון