תוכן עניינים

כאשר אנו חושבים על שיפוצים בבית, גבס הוא אחד החומרים שמיד עולים לראש. חומר זה מציע כל כך הרבה יתרונות, החל בגמישות, דרך התאמה אישית ועד מחירים משתלמים. בעזרת עבודות גבס תוכלו לשדרג את החלל מקצה לקצה, ללא השקעה מרובה, אך אם אתם כבר עושים זאת, אל תשכחו על הדרך לשדרג גם אלמנטים נוספים בבית. 

ריצוף

שיפוצים בגבס הם הזמנות מצוינת לבצע שדרוגים קוסמטיים שונים, לרבות להחליף את הריצוף. זה הזמן לטפל באריחים מיושנים או רצפות עץ פגומות. תוכלו לעשות זאת בדרכים שונות מגוונות אם על ידי פוליש או ליטוש, ואם על ידי החלפת הריצוף. 

חלונות ודלתות 

החלפת החלונות והדלתות בבית יכולה לעשות פלאים, הן מבחינת נראות והן מבחינת יעילות אנרגטית. דלתות וחלונות באיכות גבוהה יוכלו לשפר את הבידוד, את האבטחה והבטיחות של החללים השונים, ואת העיצוב של הבית מבפנים ומבחוץ.

גופי תאורה

שדרגו גופי תאורה מיושנים עם גופי תאורה חדישים. זו ההזדמנות שלכם להחליף את פתרונות התאורה לתאורת לד חכמה, אשר יעילה מבחינת חסכון באנרגיה וגם מספקת לכם מגוון רחב של אפשרויות להגדרת מצב הרוח והאווירה. אפשר גם ליצור אלמנט תאורה שקועה בתקרה על ידי גבס.

ארונות ומשטחי עבודה

שדרגו את המטבח או חדר האמבטיה באמצעות שדרוג הארונות והמשטחים. בחרו בחומרים עמידים כמו קוורץ או גרניט וחפשו גימורים חדשים לארונות. אם הארונות שמורים היטב, לעיתים מספיק צבע חדש שיעשה הבדל וישנה את העיצוב והאווירה במטבח. 

תריסים חשמליים

אם כבר משפצים את הבית, חשוב לטפל בתריסים החשמליים שלכם ולהבטיח שהם ילוו אתכם לאורך זמן. תוכלו להתקין תריסים חשמליים בחלונות שונים או להזמין איש מקצוע שיודע לבצע תיקון תריס חשמלי כדי שיבצע בדיקה ושדרוגים קלים לתריסים קיימים.

אחסון

עבודות גבס יכולות לתת לכם מענה בגזרה הזאת, עם הגמישות ליצור אלמנטים שישמשו לאחסון כמו למשל נישות, פתרונות מידוף, משטח לטלוויזיה ועוד. יש משהו אסתטי ומקסים במראה הנקי של הגבס כפתרון אחסון. 

צבע וחיפוי

שדרגו את ההמראה של הבית באמצעות שכבת צבע טרי. תוכלו לצבוע את אחד הקירות בצבע שונה, ליצור מרקם מיוחד שיוסיף עניין או לחפות קיר וליצור נקודת מוקד מרשימה בחלל. אפשר גם ליצור אלמנט מעוצב בהתאמה אישית באמצעות גבס.

לסיכום, על ידי עבודות גבס ושדרוג אלמנטים נוספים במהלך שיפוץ, תוכלו לשפר את המראה והאווירה בבית וגם את היעילות, הנוחות והפונקציונליות במידה מרבית.

 

טופס צור קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם במירבי

למה כדאי לעבוד עם גבס ב-2024?

למה כדאי לעבוד עם גבס ב-2024?   בשני העשורים האחרונים אנו רואים יותר אנשים שעושים שימוש בגבס לעבודות מגוונות בבית. חומר הגלם הלבן מגיע עם

קרא עוד »