תוכן עניינים

התקנת תאורה נסתרת בגבס ע"י חשמלאי

 

אם אתם שוקלים להזמין התקנת תאורה נסתרת בנישה של גבס או בקיר גבס, אתם בטח תוהים האם העבודה הזו מתבצעת רק ע"י חשמלאי, או שמא אפשר להיעזר במישהו אחר? קראו כאן עבור התשובות המלאות >>

מהי תאורה נסתרת בגבס?

בעולם של השיפוצים והבנייה, תאורת גבס נסתרת מהווה סוג של שיטה עיצובית, כאשר זאת מאפשרת להטמיע גופי תאורה בתוך תקרות גבס, אבל לא רק. מעבר לאפשרות של הטמעה בתקרות גבס, ניתן להטמיע תאורה נסתרת גם בנישות גבס שונות, כמו למשל נישה של טלוויזיה שבה אתם רוצים להתקין תאורה. באופן הזה תוכלו ליצור מראה נקי במיוחד, בעוד שהאור מפוזר באופן אחיד ואינו מסנוור אתכם. ככה, ניתן ליצור באמצעות התאורה הנסתרת כל מיני אפקטים אסתטיים שונים ועיצוביים. ונציין כבר עכשיו את הדבר הבא – תמיד הזמינו רק חשמלאי מוסמך עבור התקנות מהסוגים האלה. 

מהם היתרונות של התקנת תאורה נסתרת בגבס?

יש כמה יתרונות שונים בתאורה נסתרת בגבס, השאלה היא לאילו מטרות אתם מתקינים את התאורה. האם עבור עיצוב בלבד? האם עבור מטרות פרקטיות שונות, כמו למשל עיצוב פינת קריאה בתאורה מתאימה? כך או כך, בואו נעבור על יתרונות תאורה נסתרת בגבס:

  • מחירים זולים: אם תרצו לבנות נישה עשויה בטון או עץ, המחירים בדרך כלל יהיו יותר גבוהים מאשר המחירים של בנייה בגבס, ככה שהיתרון החשוב כאן הוא עלויות פרויקט יחסית נוחות. 
  • גמישות עיצובית: אתם יכולים, בין אם זה עבור הבית או המשרד, לשלב תאורה נסתרת בכל מיני דרכים שונות, זאת בהתאם לצרכים ולסגנון האישי שלכם. 
  • תאורה אחידה: האור מפוזר ומופץ באופן שווה בכל רחבי החלל, מה שיוצר אווירה מרגיעה.
  • חיסכון באנרגיה: כמובן שזה עניין של בחירה, אבל באופן כללי, אתם יכולים לבחור בכל מיני סוגי תאורות, כולל נורות LED חסכוניות באנרגיה עבור תאורה נסתרת.
  • תחזוקה קלה: גופי התאורה מוסתרים בתוך התקרה, ולכן הם פחות צוברים לכלוך ואבק, מה שיוצר מצב של תחזוקה יחסית קלה במהלך השנים. 

איזה סוג תאורה נסתרת בגבס כדאי לבחור?

וואו, זה באמת עניין של שיקולים, טעם אישי, סגנון וצרכים פרקטיים, רצונות עיצוביים וכו'. יש כל כך הרבה סוגי תאורות שניתן להתקין בעבודות בגבס, עד שזה באמת יכול להיות מבלבל. באופן כללי, תוכלו לבחור תאורות כמו פסים של לד, ספוטים מסוגים מאוד מגוונים, תאורות שיוצרות אפקט של תלת מימד ועוד, זה הכל עניין של צרכים אישיים. אם אינכם בטוחים אילו סוגי גופי תאורה אתם מעוניינים להתקין באותה נישת גבס, אתם צריכים חשמלאים כבר מהשלב הראשון לתהליך – שלב התכנון. בשלב זה, קרי בשלב התכנון, החשמלאי יתכנן בצורה מפורטת את מיקום גופי התאורה, סוג התאורה ועוצמת האור, הכל בהתאם לצרכים שלכם.

טופס צור קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם במירבי

כמה זמן לוקח לבנות קיר גבס?

בניית קיר גבס היא אחת הדרכים המהירות והפופולריות להוסיף או לשנות חללים במבנה. קירות גבס משמשים ליצירת מחיצות, להנמכות תקרה, ולשדרוג עיצובי של חללים שונים.

קרא עוד »

האם יש טרמיטים בקירות גבס?

האם יש טרמיטים בקירות גבס?   "גיליתי לאחרונה פירורים בסביבת קיר הגבס שלי, האם יכול להיות שמדובר במתקפה זדונית של לא פחות מאשר טרמיטים?" ובכן,

קרא עוד »