תוכן עניינים

כיצד ניתן לשדרג משרדים וחנויות בעזרת שימוש נכון בקירות גבס?

חנויות ומשרדים הם נכסים יקרי ערך. באופן טבעי השאיפה היא להשתמש בחלל באופן מיטבי, בהתאם למטרות הספציפיות ולמאפיינים השונים של העסק. אחד האמצעים היעילים ביותר הוא קירות גבס, וכאן בעמוד תמצאו פירוט של כל הדרכים שבהן הקירות האלה משדרגים משרדים.

חלוקה מחדש של החלל לטובת ניצול נכון של השטח

שימוש נפוץ אחד בקירות גבס לטובת שדרוג חנות, משרד או כל נכס אחר הוא חלוקה מחדש של החלל. במקרים רבים התכנון הפנימי של המבנה לא מתאים לצרכים העכשוויים של העסק. גם חנויות, בכל התחומים, וגם חברות שמשתמשות במשרדים מתנהלות במציאות דינמית מאוד. הצרכים עשויים להשתנות, ורק כשהמקום שבו הן פועלות מאפשר לספק מענה יעיל לכל צורך ניתן להצליח באמת.

מעבר למבנה אחר הוא אופציה אפשרית, אבל תובענית. קירות גבס הם פתרון פרקטי, לא יקר ובעיקר כזה שמאפשר לעדכן את האופן שבו החלל מחולק במהירות ובדיוק לפי הצרכים. כך אפשר, למשל, ליצור חלל תצוגה חדש בחנות, או לארגן חדר ישיבות נוח, ויש כמובן עוד דוגמאות לשימוש הזה בקירות הגבס.

מקסימום גמישות

המציאות כאמור דינמית מאוד, ולכן השינויים הנחוצים בנקודת הזמן הנוכחית הם לא בהכרח השינויים האחרונים. כלומר, ייתכן שבעתיד, הקרוב או הרחוק, יהיה צורך להסיר קירות גבס שהותקנו במשרד או בחנות. כאן נכנסת לתמונה עוד איכות מוצלחת של הקירות האלה – הקלות שבה אפשר לפרק אותם. בהתאם קירות מגבס מספקים לבעלי עסקים וחנויות מקסימום גמישות, תכונה חשובה במיוחד בעידן הנוכחי.

בידוד יעיל במיוחד

עוד תכונה טובה של גבס שתורמת לשדרוג משרדים וחנויות היא יכולות הבידוד של חומר הגלם. למעשה קירות גבס מצטיינים גם מבחינת הבידוד התרמי שלהם וגם מבחינת הבידוד האקוסטי. התועלת לעסק: קודם כל יותר שקט, כך שהעובדים והעובדות במשרד יכולים להתרכז במשימות שלהם, וללקוחות שנכנסים לחנות מובטחת חוויית קנייה נעימה יותר. שנית, טמפרטורה נוחה יותר גם בלי שימוש נרחב בפתרונות חימום וקירור, וחיסכון בסעיף הוצאות החשמל.

יישום מדויק של כל תוכנית לעיצוב פנים מרשים

מעבר לכל התועלות הפרקטיות של קירות הגבס, הם יכולים לשדרג כל משרד וכל חנות גם בהיבט האסתטי. בזכות נוחות העבודה עם גבס, שמורכב מסידן וסולפט, ניתן לעצב קירות בכל צורה רצויה, לייצר בהם נישות לטובת הצבת פריטי נוי או מוצרים בתצוגה מרשימה, לשלב תאורה שקועה באופן אופטימלי ועוד.

קירות הגבס גם ניתנים לצביעה בכל גוון רצוי, כולל צביעה אמנותית מעניינת, וכמו כן הם חזקים מספיק כדי לתלות עליהם תמונות ועוד פריטים. בדרך זו הקירות החדשים הם גם בסיס לעיצוב פנים מחודש שמקנה לחנות או למשרד את האופי הרצוי בהתאם למיתוג המבוקש.

איך להבטיח את מימוש התועלות?

על-מנת לממש את כל התועלות של הוספת קירות גבס למשרדים או חנויות, גם אלה הפונקציונליות וגם אלה האסתטיות, נדרשת עבודה מדויקת ומוקפדת. בהתאם חשוב למצוא קבלן עבודות גמר משרדים עם ניסיון, ובמיוחד ניסיון בשדרוג חללים באמצעות גבס. קבלן מיומן ישלב את עבודות הגבס בפרויקט באופן מיטבי, וכמובן יבחר במומחים אמיתיים בתחום הגבס לצורך הבנייה בפועל של הקירות המועילים.

 

מאמר נכתב ע"י TBS – טל בן שבת – קבלן ביצוע עבודות גמר 

טופס צור קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם במירבי

כמה זמן לוקח לבנות קיר גבס?

בניית קיר גבס היא אחת הדרכים המהירות והפופולריות להוסיף או לשנות חללים במבנה. קירות גבס משמשים ליצירת מחיצות, להנמכות תקרה, ולשדרוג עיצובי של חללים שונים.

קרא עוד »

האם יש טרמיטים בקירות גבס?

האם יש טרמיטים בקירות גבס?   "גיליתי לאחרונה פירורים בסביבת קיר הגבס שלי, האם יכול להיות שמדובר במתקפה זדונית של לא פחות מאשר טרמיטים?" ובכן,

קרא עוד »