תוכן עניינים

שיפוץ ושדרוג מטבח בעזרת גבס

שימוש בגבס זה לא משהו חדש בנוף השיפוצים בארץ או בעולם, אבל עם השנים החומר הזה הלך ותפס צורות מעוצבות. אם בשנים עברו היו בונים מחיצות גבס פשוטות בין חדרים ומכריזים על סיום שיפוץ, הרי שבימינו אפשר לבנות נישות גבס מיוחדים מכל מיני סוגי גבסים שונים – קראו כאן >>

היתרונות העיקריים של בנייה עם גבס

ישנם כמה יתרונות חשובים הטמונים בבנייה עם גבס, כאשר הגמישות העיצובית היא כנראה אחד ההיבטים החשובים בחומר זה. באופן כללי, אתם יכולים לעצב גבס במנעד רחב מאוד של צורות, גדלים וסגנונות, מה שמאפשר התאמה אישית של כל צרכי המטבח שלכם. כמו כן, גבס נחשב חומר קל להתקנה ובנייה, ככה שכל מה שקשור לפסולת, רעשים וכאבי ראש הקשורים לבניית בטון – הופכים ללא רלוונטיים. יש עוד יתרונות שונים בשיפוץ עם גבס, אבל לפני שנמשיך למחירים, נוסיף כי שיפוץ מטבח בעזרת גבס תמיד יהיה יותר זול מאשר שיפוץ בטון, ככה שזה היתרון הנוסף החשוב – מחירים זולים יותר. 

כמה עולה מטבח גבס בהשוואה למטבחים אחרים?

אם אתם רוצים לברר כמה יעלה לכם מטבח גבס בהשוואה למטבחים מסוגים אחרים, ריכזנו עבורכם מחירון מטבחים עדכני לימינו אנו. עם זאת, ראוי לציין כי המחירים הבאים הם ממוצעים בלבד. על מנת להבין כמה עולה שיפוץ מטבח בעזרת גבס, בואו נפרק את עבודת השיפוץ לסוגי עבודות שונות:

  • בניית קיר גבס במטבח לפי מטר רץ, כולל חומרים, אמורה לעלות כ-126 – 148 ₪.
  • אם אתם מעוניינים לפרק קיר גבס במטבח, מחיר למ"ר, ללא פינוי הפסולת, ינוע בין כ- 60 – 100 ₪ למ"ר.
  • אם אתם רוצים לצפות במאסטר שף בזמן שאתם מבשלים, בניית קיר טלוויזיה מגבס במטבח אמורה לעלות כ-1,500 – 2,500 ₪. 
  • בניית מדף מגבס במטבח לא אמורה לעלות יותר ממחיר ממוצע של כ-120 – 240 ₪, למטר אורך כולל המדף עצמו וכולל ייצור של המדף בהתאמה אישית. 
  • אם אתם מעוניינים לבנות מזנון מגבס במטבח, העלויות הממוצעות לעבודה זו ינועו בדרך כלל בין כ-800 – 1,500 ₪ למ"ר. 
  • התקנה של קרניז גבס בתקרת המטבח אמורה לעלות בין כ-99 0 110 ₪ למטר. 
  • בניית מחיצה מגבס במטבח יכולה לעלות בין 170 ₪ ל-260 ₪ למ"ר, כולל הקונסטרוקציה של המחיצה. 

לסיכום, כמה מילים על סקר שוק בין קבלני גבס 

בסיכומו של דבר, בין אם אתם מעוניינים לבצע עבודות גבס מסוג כזה או אחר במטבח שלכם, חשוב תמיד לקבל מס' הצעות מחירים מאת קבלנים בתחום הזה של שיפוצים בגבס. ליתר דיוק, מומלץ לקבל לפחות 3 הצעות מחירים מאת קבלני גבס שונים. ככה ניתן לבדוק את מצב השוק בצורה המדויקת ביותר, כלומר לעשות השוואת מחירים בין קבלני גבס מומלצים באזור המגורים שלכם. זו הדרך הנכונה ביותר לחסוך עשרות אחוזים בכיס שלכם. 

טופס צור קשר

השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם במירבי

כמה זמן לוקח לבנות קיר גבס?

בניית קיר גבס היא אחת הדרכים המהירות והפופולריות להוסיף או לשנות חללים במבנה. קירות גבס משמשים ליצירת מחיצות, להנמכות תקרה, ולשדרוג עיצובי של חללים שונים.

קרא עוד »

האם יש טרמיטים בקירות גבס?

האם יש טרמיטים בקירות גבס?   "גיליתי לאחרונה פירורים בסביבת קיר הגבס שלי, האם יכול להיות שמדובר במתקפה זדונית של לא פחות מאשר טרמיטים?" ובכן,

קרא עוד »